saya sungguh cemburu.
Thursday, April 16, 2009 // 0 comment(s)

"Sandra sangat 'huai dan' lah."
"ehh. 'huai dan' ialah jahat telur."


HAHAHAHA.


"Kita ni sangat pendek. tu budak Form 1 and 2 tinggi sangat."
"tak pe lah. orang terlalu tinggi susah cari boyfriend tau. kalau terlalu pendek macam itu Mabelyn pun susah. kena sentiasa cari kerusi kalau nak buat 'barang'. kita ni optimum."
"'bi sang bu zu, bi xia you yu'"( ada yang lebih baik daripada kita, pasti ada yang lebih teruk )
"tu ialah banding atas tak sampai, banding bawah ada... BAKI!"



HAHAHAHA. SERONOK KANNN?


saya masih rasa permainan Bulan Bahasa ni sangat seronok lahh. kerana sangat kelakar. Bulan Bahasa sebenarnya ialah Bahasa Melayu. tapi kami selalu cakap tu ialah Bulan Bahasa Cina. Atau Canto. =)


sekarang bahasa telefon bimbit saya pun dalam Bahasa Melayu. PeiQi lagi teruk. dalam Bahasa Indonesia. 'contact' ialah KONTAK. teruk betui. lagi, kami hantar pesanan/ mesej teks dalam Bm pun. sangat seronok. KKK.


tadi bekas pembantu saya telefon dari Indonesia. ingatkan dia dah lupakan kami.


tadi di sekolah, teruk lahh! tu Fizik. saya hampir mati kerana ke-mengantuk-kan di kelas. tu jam saya jalan dengan 0 'VELOCITY'. sedihhhh. saya asyik tengok jam jerrr. hahaha. sungguh gembira apabila tu loceng pergi ' RRRRRIIIINNNNNGGGG'.


kena pergi baca tu Breaking Dawn sekali lagi. dan tidur dahh. sangat mengantuk. nanti mati sekali lagi. oh ya! saya nak pergi konsert Lee Hom yang panas lahhhh. dan saya sungguh rindukan suamiku, Kim Bum. =)


SAMPAH. ANG RU JING! DIA TAK SUKA LU PUN. HMPH.


"CEPAT CEPAT. bas saya dah nak pergi dah."
"tak pa. bas saya suka saya, dia akan tunggu saya,"
"CEPATT LAHH. bas kita yang berwarna merah jambu terang tu sudah pergi!"
"eh saya lupa. 2 suami saya akan guna kereta sports yang berwarna oren / putih untuk ambil saya."
"KENAPA SPORTS CAR BELUM DATANG LAGI?"


kami memang 'delusional' atau delusina.


kosa kata bm baru:
-kurious(curious)
-babimen(pigment)


JYANE.

Post a Comment