apa nak buat kalau dah tak da minat?
Friday, April 17, 2009 // 0 comment(s)

bukan saya yang nak adu, tapi apa yang awak buat memang sangat memeningkan saya.


Cikgu: eh. its very hot here huh.
Chui Yee: eh. itu cikgu naik miang lah.
Saya: huh? kenapa?
Chui Yee: tadi dia cakap dia sangat panas. pasti kerana dia berasa bertanduk.
Saya: *ketawa* ya. mungkin lah. kerana banyak perempuan di sini.


tadi kami bertutur dalam Bm sepanjang tuisyen Kimia. orang cakap kami gila. TAPI, BUKANKAH INI PERKARA YANG BAIK? ish. selepas tuisyen, kami sangat takut tu cikgu bertanduk akan datang dan cakap dengan kami. nasib baik ibu ku datang awal. KESIAN CHUI YEE YANG MALANG TU. hahahah.


Saya: Sini sangat dekat dengan itu itu ituuu....
Saya: May, what is graveyard in malay?
Mama dan Adik: KUBUR.
Saya: OH. Kubur. sangat dekat dengan tu kubur.
May: yue jiang yue cha.(cakap semakin banyak, semakin teruk)


saya perasan, saya berasa SANGAT letih selepas cakap dalm BM kerana susah sangat nak keluarkan perkataan. tak boleh ingat. emas and perak pun saya tak ingat. boleh mati lahhh. nanti tu cikgu Bm pasti nangis tak henti henti.


tadi kat tuisyen Fizik, kami macam biasa, ketawa tak henti henti. nanti tu cikgu tendang kami keluar baru tau. kami adakan Senarai Babi. hahahaha.

SENARAI BABI
babi hutan
babi bandar
babi sungai
babi darat
babi air
babi angin
babi tanjung
babi teluk
babi tombolo
babi tunggul sisa
babi pantai
babi kepala
babi tangan
babi hati
babi jantung
babi hidung
babi mulut
babi Liang
babi Loh[ Ketua Ibu Puak Babi]

babi Chan Pei Qi [ Ketua Puak Babi]



kami ni macam tak da barang nak buat. inilah sebabnya saya gagal Fizik. KKK.


sangat mengantuk dah. tapi sekarang nak tonton BOF.


TU HYUN JOONG KU YANG PANAS SEKALI. DAN KIM BUM KU YANG COMELNYAAA. <3


saya lihat kamu dari atas
berfikir kenapa kamu harus mengharungi semua ini
saya nak ke bawah
dan temani kamu
tetapi saya tahu siapa yang kamu nak
saya pun putus asa
kamu tak tahu siapa saya
kamu tak faham saya

Post a Comment