HAHA. YOU CAUGHT ME.
Monday, April 13, 2009 // 0 comment(s)

"TUTUP ATAS!"
"apa itu?"
"ugh. its shut up. literal translation ya see."


"mana itu kertas saya?"
"itu wei ching punya 'posture' itu terlalu lurus lah."
"assuamalaikum(however you spell this), Kim."
"selamat tinggal, Kim."


I LOVE BM I LOVE BM!


ITS SO FUN TO TALK LIKE THIS. LITERAL TRANSLATION.


sekolah kami baru rasmikan itu minggu bahasa. itu cikgu BM kami yang sangat "ngam cham" marah kami seluruh pagi and saya telah habiskan separuh add maths kerja saya. saya sangat itu gembira. dia marah kerana dia dengar ada orang cakap dalam mandirin, canto dan english. dia cakap dia sedih kerana kami pijak bahasa sendiri. tak tau dia cakap apa, tak peduli. *ketawa* jadi kami cakap BM seluruh hari. kami buat nama melayu untuk kawan. Shannon: Fatimah. PeiQi: Ainul. Wei Ching: Saroja. tapi dia masih tak tau tentangnya. sekarang saya beritau dia: CHAN WEI CHING, NAMA LU DALAM BM IALAH SAROJA! *ketawa ketawa* saya malas nak cakap dahhhh.


kena buat esei Inggeris tentang perkahwinan orang India. kerbau najis.


oh tembak. kena pergi. SELAMAT TINGGAL. =)


PS: ini sangat seronok lahh.

Post a Comment