sampah yang terkenal. =)
Saturday, April 18, 2009 // 0 comment(s)

saya tengah tonton BOF lagi. aish. saya tau. macam 24/7 tengah tonton tu TAPI mereka tu panas dan 'irresistable' sungguh. KAN? =)


tadi ada tuisyen BM dan kertas terconteng Kai masih ada dengan PeiQi. ketawa ketawa.


TERTULIS ATAS KERTAS
saya macam ada barang yang tak buat. tapi tak tau apa.
APA?
saya dah cek(check) tapi semua dah siap.
kerja sekolah ke?
rasanya ya tak ya. tapi gue ngak peduli la.
OOoo.
1111.
2222.
3333.
mati mati mati.
bukan bukan bukan.
golek golek golek.
chat chat chat chat.
lapan lapan lapan lapan.
dog dog dog dog.
wet wet wet wet.


MMG TERLALU FREE KAN? hahahahhahah.


"eh. tunggu."
"kenapa?"
"orang baru tu nampak 'familiar'"
"semua orang pun lu 'familiar' lah."
*orang tu datang ke mari*
"eh. tak 'familiar' dah."
"*ketawa* tengok dengan dekat dah tak 'familiar'?"


saya sepatutnya buat kerja yang berfaedah. tapi sehari suntuk glu dengan Breaking Dawn yang awsum(awesome) tu. teruk betui ku. *MENGELUH*


baiklah. nak tonton BOF dan 'bawah barang'(down load) lagu-lagunya. =)

KAiKE.

Post a Comment